{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا ما نمیتونیم اینجا باشیم؟ 🙂🖤💔

چرا ما نمیتونیم اینجا باشیم؟ 🙂🖤💔
دیدگاه ها (۳)

بچه هام سربازین🥺🥺💔

کی؟ #بی_تی_اس

اصکی حلال کن😂💔ولی خدایی حقه این😂😂

چیز هایی که باید از بی تی اس یاد بگیریم#بی_تی_اس

اتاقش مثل سطل آشغاله!😔اینجا قرار نیست والدی بی‌نقص باشیم؛ قر...

همش پای گوشی، اصلا تحرک نداره😖اینجا قرار نیست والدی بی‌نقص ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط