{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پنج‌شنبه‌ست...

پنج‌شنبه‌ست...
یاد اونایی که دیگه کنارمون نیستن
اما همیشه تو قلبمونن
دعاشون، یادشون، خاطره‌هاشون
هنوز باهامونه...
خدایا عزیزانمون رو بیامرز
و جایگاهشون رو در بهشت
همنشین نیکان قرار بده... الهی آمین🙏🌹

🥀🖤🥀پدران آسمانی🥀🖤🥀:
دیدگاه ها (۳)

*دلم برات تنگ شده بابا...*

🌹 #پنجشنبه است...🌹🍀همان روزی که دل می گیرد واشک درچشم هاجاری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط