{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی سکوت، بلندترین فریاده… اما کی می‌شنوه؟

گاهی سکوت، بلندترین فریاده… اما کی می‌شنوه؟
دیدگاه ها (۰)

🤏🏻😂😭جونگکوک ذوق کرده

دلیلش🛐🛐

قدرتتتت💪🏻😏

ممنون 🥰

𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒖𝒅𝒆𝒔𝒕 𝒄𝒓𝒚 بعضی وقتا سکوت بلند تر...

وقتی ساعت از دوازده شب گذشته تو میمونی و یه مشت خیالبافی و س...

شاعر حمید حسینی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط