{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب این وسط یکم کره ای هم یاد بگیریم بد نیست

خب این وسط یکم کره ای هم یاد بگیریم بد نیست
دیدگاه ها (۵)

😎😎

وایییی اب شدم 😅

بله بله درست میگویید مستر جانک 😅

وییی خدا نگاشون کن 🥺

صبر.......

میدونم یکم بد شدم ولی خب🫴🏻

یکم بد شیپ کرد ولی خب 😂✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط