{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


تو هر وضعی دلم به تو قرصه💝
دیدگاه ها (۵)

‌تـــ🤍ـــو بهانه ی من :))

‌در موردش ناراحت نیستم درموردش دلم خیلی شکست💔

‌متعهـ💍ـد شدم به تعهـدی به نام طُ:)❤️‍🔥

‌نگـرانـتـ🥺ــم!

خاموشی

خدایادستانمان خالیستاما دلمان قرصهچون تو هستی🌸🍃به تو توکل می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط