{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الو تنها میوه ایه که همه دوسش دارن ولی انتخاب اول هیچکس ن

الو تنها میوه ایه که همه دوسش دارن ولی انتخاب اول هیچکس نبود:)
دیدگاه ها (۲۴)

ما از اینا متنفر نیستیم از امتحاناشون متنفریم

ببخشید..مامان🙃

ژنتیکیه

وییییولی من هنوزممم میخوامششش

کیا دوسش دارن تو کامنتااا

آره دیگه هم دوسش دارن 🤗💖

احساس میکنم همه یکی رو دارن که واقعاً دوسش داره بجز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط