{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه خارک*صه 🤲🏻😂🌱

آخه خارک*صه 🤲🏻😂🌱
دیدگاه ها (۲)

🗿😐

بیشتر درونگرا ها اینو میفهمنگایز میخوام از ویس برم...

مگومی

ولی هنوز وایجی یک ادم خارک....

🚩 جان‌فشانی نیروهای مسلح در جزیره خارک‌‌‌‌‌‌#وَمَا_النَّصْرُ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط