{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لطفا منو عصبی نکنین چون بیشتر خودتون پشیمون میشین.

لطفا منو عصبی نکنین چون بیشتر خودتون پشیمون میشین.
دیدگاه ها (۰)

شب ساعت 4 بخوابی ساعت 6 بیدار شی💀

بوی ایز نات مای پوسی🤷🏻‍♀️❤

همه چی از اونجایی شروع میشه که وقتی میبینیش بهش لبخند میزنی.

میدونی دیره که خودتم پس اون شمعارو بچین روی قبرم؛الکی نریز و...

ان فالو نکنین چون انفالو میشین🥱🎀

بعدا میاین سر قبرم پشیمون میشین !....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط