{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حقق😂🤦‍♀️

حقق😂🤦‍♀️
دیدگاه ها (۰)

زندگی تلخ ترین…خواب من است!خسته‌ام خسته از این خواب بلندلایک...

خوشحال میشم کامنتت رو ببینم 😍♥

می‌دانی‌رنج‌تو‌از‌چیست؟توبه‌آنچه‌نباید،بسیار‌می‌اندیشی . .

دقت کردین که دیگه نمیتونیم از جمله‌ی..« نه بابا فلانی اینجور...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط