{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادی کنیم از شهدا که جایشان خالیست

دیدگاه ها (۰)

فقط سه کلمه اوکی خوش بگذره خدا حافظ

سر غذا با هیچ کس شوخی ندارم

جاداره، اینجا یادی کنیم ازشهدای والامقام وقهرمان مون..🥀🫡🇮🇷شه...

جاداره، اینجا یادی کنیم ازشهدای والامقام وقهرمان مون..🥀🫡🇮🇷شه...

یادی کنیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط