{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو را دوست دارم...

تو را دوست دارم...
نه برای لبخندهایت، نه برای زیباییِ چشمانت، نه حتی برای تمامِ لحظه‌های خوبی که کنارِ تو داشته‌ام.
تو را دوست دارم چون وقتی کنارِ تو هستم، خودِ واقعیِ خودم را پیدا می‌کنم. و مگر عشق چیزی جز این است؟
این‌که یک نفر، در شلوغ‌ترین روزهای دنیا، دلیلِ آرامشِ قلبت باشد... ❤️️
دیدگاه ها (۰)

🤍

عشقامم ۱۳سالگیتون مبارکککک باش《میخواستم بدونید وقتی میخواستم...

❤️ℒℴνℯ❤️همین که باشی و تنها نباشم همین که باشی و دوستت داشته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط