{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهنگی که فقد برای ما دوتا باشه...💔:)

اهنگی که فقد برای ما دوتا باشه...💔:)
𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗
دیدگاه ها (۴)

من میخام زندگی کنم... 💔میخام زندگی کنم... 𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗

خیلی نزدیکم نشو وجودم تاریکه...💔:)𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗

𝙄𝙩'𝙨 𝙤𝙠𝙖𝙮 ◡̈

𝖘𝖔𝖗𝖗𝖞... :) 𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗

بپرسید....(کامنتا کویر باشه یا یکی دوتا باشه قهر میکنم و برا...

امشب با چه اهنگی ادیت داشته باشیم؟هر اهنگی که ببینم میتونم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط