{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونم خیلی بد شده چون ادیت خودمه و خودمم اصلا دوستش نداش

میدونم خیلی بد شده چون ادیت خودمه و خودمم اصلا دوستش نداشتم

#jay
#enhypen
دیدگاه ها (۰)

new edit ایده و ادیت برا خودمه#minji#newjeans

ادیت و ایده ی بندههه پلیز حمایتشه😭#asa #babymonster

پستای دو سه سال پیشمو حذف کردم شروع جدیدددد ( بلک پینک بودن ...

واییییی I want my heeseung back#heeseung #sunghoon #niki#jun...

ادیت خودمه ولی حال نداشتم خیلی بد شده میدونممایل به فالو؟

بانو رولمه خیلی دوستش دارم خیلی منه😔✨️اصلا شخصیتش کپ خودمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط