سلاممممم....
سلاممممم....
نیو کاورم از آهنگ earthpuake جیسو
خیلی براش زحمت کشیدم لطفا حمایت کنید
نمیدونم نسبت به دفعه ی قبل خیلی ها ازشون واقعا ممنونم بهم کمک کردن و گفتن چی کار کنم صدام گرم شه و تلفظم بهتر شه خیلی ممنونم ازتون 😭🫂😝🍓🍨🐣🎀🍰
مرسی که تا اینجا خوندی نینی: 😭🤧🐣🦭
اینم بستنی: 🍧🍨✨
نیو کاورم از آهنگ earthpuake جیسو
خیلی براش زحمت کشیدم لطفا حمایت کنید
نمیدونم نسبت به دفعه ی قبل خیلی ها ازشون واقعا ممنونم بهم کمک کردن و گفتن چی کار کنم صدام گرم شه و تلفظم بهتر شه خیلی ممنونم ازتون 😭🫂😝🍓🍨🐣🎀🍰
مرسی که تا اینجا خوندی نینی: 😭🤧🐣🦭
اینم بستنی: 🍧🍨✨
- ۲۴.۶k
- ۱۰ فروردین ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۹۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط