{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

متاسفانه کسی ندارم باهاش حرف بزنم!

متاسفانه کسی ندارم باهاش حرف بزنم!
دیدگاه ها (۱)

‏اینڪہ آدمها همیشہ شبیہ حرفهاشوننیستند؛ حرفے  نیستولے ڪاش حد...

من درحال حرف زدن با چت جی پی تی چون کسیو ندارم که باهاش حرف ...

کسی نبود که باهاش حرف بزنم 😭🥺❤️‍🩹

حرف دل زیاد دارم ولی کسی رو ندارم حرف دل بزنم بهش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط