{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه منو میخوای فقط راست بگو ......+ جر این آهنگ :))))

عیدتون پیشاپیش مبارک »»»
شاید امسال بهتر خندیدیم 💔
عجیبه که یک سال گذشت !!!!
دیدگاه ها (۶)

جیغلییییییی ادیتش!!!! هعیییییی 🙃

با احترام.... مودهههه؟!)))) لایک:+

مودهههههه؟؟؟!) وای ولی متنش با این آهنگ جرررر ! لایک شه ؟🤝

ولی این ادیت با آهنگ مورد علاقم:»»+ خداسسسس لاب لاب لاب

"اگه منو میخوای فقط راست بگو"

اگه منو میخوای فقط راست بگو...

مارک جدید cggirl_kawaki./توضیحات خیلیی مهمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط