{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سیلامممممم چند سال نبودم؟دوسال؟ مهم نیست مهم اینه که برگش

سیلامممممم چند سال نبودم؟دوسال؟ مهم نیست مهم اینه که برگشتم و دارم ویسگون رو جدی میگیرم😇
دیدگاه ها (۲)

کپشن خالی؟نچ نچ نچ😔🎀

ای جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کننننننننن

اول اسم تو چیه تو کامنتا بوگووووو

gina_

من برگشتمممممممممممممممممممممممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط