{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ما بعضی اوقات قلبمون می‌شکنه.

همه ما بعضی اوقات قلبمون می‌شکنه.
و من هر وقت دلم می‌شکنه میرم می‌دَوم...چرا که
وقتی می‌دَوی بدن آب از دست میده و دیگه به راحتی گریه‌ات نمیگیره
و ارام ارام خودم رو تبدیل به یه ادمه سنگ دل میکنم
دیدگاه ها (۰)

ص۵۹تاقت نداشتم دانشگاه بدون پریسا برایم حکم سلول انفرادی داش...

𝒑𝒂𝒓𝒕 ¹³ یونگی می خواست چیزی ب...

پارت 21

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط