{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو لایقشی پسرم

تو لایقشی پسرم
#سینا_ساعی
دیدگاه ها (۴)

دوستش داشتین #عاشقانه

یکی به من بگه این ینی چییییییییییییییییی

🛐🛐#لحظه_گرگ_و_میش

بریم#دیوار_به_دیوار

‹ برای چیزایی که لایقشی بجنگ💅🏼 ›

واییییی عمو روزبه جرا ناراحتی 😂 سیناااا تو چرا اینجوری هستی😂...

انتخاب ایران... ای ایران کم چطور تو به این روز افتادی😭#سینا_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط