واقعا احساس ناامیدی میکنمم که توسط همتون رها شدم 💔ولی اون
واقعا احساس ناامیدی میکنمم که توسط همتون رها شدم 💔ولی اونایی که هنوز پستام لایک میکنن و نگاهشون میکنن موش بخورتشون🙏😝
- ۱.۹k
- ۱۴ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط