{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه جوری مث صگ سرما خوردم که نگم

یه جوری مث صگ سرما خوردم که نگم
دیدگاه ها (۰)

تولد کوروشهههههه

لگر یکی وارد دوستی دو نفره تون بشه و گند بزنه توش چیکار میکن...

عجب بارونی میاددددد

باورم نمیشه سه روز دیگه تولدمه

حرکت ایران بیشتر مثل من بود که مث صگ پسر داییمو زدم

سرما خوردم 😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط