{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کوچه ای را بود نامش معرفت،

کوچه ای را بود نامش معرفت،
ساکنینش بامرام از هر جهت،
گرچه بن بست بود مثل قلب من، آخرین خانه تو بودی خوب مــــــن.
صبحتون بخیر رفقای ماهم.
عیدتون مبارک.
💋💋᯽꯭ᬉᬼ꙰꯭🌤꯭
دیدگاه ها (۰)

ساااااکت باش، ایقد گلیه نتون.😂😂😂😋

ولی تو اون جايی بزرگ ميشی که ياد میگيری رها كنی!کش دادن يه س...

افراد زیادی میخوان که خوشحال باشن،افراد زیادی آرزو دارن که خ...

😋😋😋

۳۰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط