{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

[ به هم سخت نگیرید، مگر در به آغوش کشیدن♥️]

[ به هم سخت نگیرید، مگر در به آغوش کشیدن♥️]
دیدگاه ها (۱)

😂😁

‌ ‌ ○━━ ⁱ ʰᵃᵛᵉ ⁿᵒ ᵒᵖᵗⁱᵒⁿ ᵇᵘᵗ ᵗᵒ ˡᵒᵛᵉ ᵘ ━───⇆ « دَر مَ...

زیاد سخت نگیرید رفیق ..شاید فردایی نباشد

یه وقتایی نفس کشیدن چقدر سخت میشه:)

ادامه دادن سخته اما حسرت کشیدن سخت تره درسته ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط