{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آمدم یادِ تو از دل به برونی فِکنم،

آمدم یادِ تو از دل به برونی فِکنم،
دل برون گشت؛ولی یاد تو با ماست هنوز....
دیدگاه ها (۶)

ماندن همیشه دلیل دوست داشتن نیست

🌱🍒ویرانه دل ماستکه با هر نِگه دوستصد بار بنا گشتو دِگر بار ف...

غزلیات #عطار_نیشابوری غزل پنجم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط