{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میان همه گشتم و عاشق نشدم ، تو چه بودی که تو را دیدم و دی

میان همه گشتم و عاشق نشدم ، تو چه بودی که تو را دیدم و دیوانه گشتم؟!🤍✨
دیدگاه ها (۰)

حق

و اما من در دوست‌داشتنِ تو ، خودم را بسیار رنجاندم.

دلتنگی هیچوقت از بین نمیره فقط از شبی به شبِ دیگه منتقل میشه...

حققق

#به_وقت_عشقتو !؟تو چه بودی که در میان این همه گل گشتم و عاشق...

همه را دیدم و عاشق نشدم ت که بودی و دیدم و دیوانه شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط