{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکم برای دلتنگی 🖤#غم

یکم برای دلتنگی 🖤#غم
دیدگاه ها (۱)

اره پست خاصی ندارم کی انلاینه😂

🤠😂😂اقا همینارو بدوزید بپوشید وضع خرابه از بس گرون شده🤦‍♂️🤦‍♂...

کجایی چ میکنی ؟!

چیز زیادی نی ب اینم راضیم 🤦‍♂️😂😂

یکم بریم تو فاز غم....

💔😪#غمگین #دلتنگی #غم #کلیپ_غمگین #مرگ #زندگی

اگر خوشت اومد لایک کامنت یادتون نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط