{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تلاش کردم ولی بد ترش کردم.🥲🪦

تلاش کردم ولی بد ترش کردم.🥲🪦
رفیق ، یا دوست ، اصلا هر کسی هست.
بیاد پی 😑
دیدگاه ها (۲۷)

پخ پخ شدنه گوچو

🗿آهنگ خوبیه

ترش دوست دارین یا شیرینخودم که ترش رو خیلی خیلی دوست دارم

به یک دوست نیاز دارم ک دردامو باهاش شریک بشم مثل ابجیم باشه ...

اصلا چارلی دوست ندارم خیلی با باباش بد حرف زد دختره ی ایکبیر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط