{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا ناوهای آمریکایی رو نمی‌زنیم؟ 💥

چرا ناوهای آمریکایی رو نمی‌زنیم؟ 💥

اصلا میتونیم بزنیم؟ نمی‌تونیم بزنیم؟ 🤔

همه چیز در مورد محاصره دریایی آمریکا و رزم ناوهای فوق پیشرفته آرلی برک با نیما اکبرخانی 👉🏻

📍 فیلم کامل این مستند رو میتونید در یوتیوب و آپارات اسکرین داک مشاهده کنید. 🎥
دیدگاه ها (۰)

این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است. شما اکنون در طرف در...

این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است. شما اکنون در طرف در...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط