چرا ناوهای آمریکایی رو نمیزنیم؟ 💥
چرا ناوهای آمریکایی رو نمیزنیم؟ 💥
اصلا میتونیم بزنیم؟ نمیتونیم بزنیم؟ 🤔
همه چیز در مورد محاصره دریایی آمریکا و رزم ناوهای فوق پیشرفته آرلی برک با نیما اکبرخانی 👉🏻
📍 فیلم کامل این مستند رو میتونید در یوتیوب و آپارات اسکرین داک مشاهده کنید. 🎥
اصلا میتونیم بزنیم؟ نمیتونیم بزنیم؟ 🤔
همه چیز در مورد محاصره دریایی آمریکا و رزم ناوهای فوق پیشرفته آرلی برک با نیما اکبرخانی 👉🏻
📍 فیلم کامل این مستند رو میتونید در یوتیوب و آپارات اسکرین داک مشاهده کنید. 🎥
- ۱.۵k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط