{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی خدافظی واقعی هیچوقت گفته نمیشه...

ولی خدافظی واقعی هیچوقت گفته نمیشه...
دیدگاه ها (۴)

تقریبا 6 ساله منتظر تابستونم:

یکی لطفا بنگ چان منو بده برم

آدم هارو از روی قیافشون قضاوت نکنید...

از مقصر بودن خستم... از اینکه هرچی میشه فدق من باید بگم ببخش...

جدی جدی کاش میتونستم عمرم رو بدم تا نویر جوون بشه تا هیچوقت ...

هیچوقت کم نمیشه

هیچوقت فراموش نمیشه.(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط