{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه ایندی بسازم که گذشته ام جلوش زانو بزنه

یه ایندی بسازم که گذشته ام جلوش زانو بزنه
دیدگاه ها (۰)

فالو کنین بک میدم

تنهایی بهتر از همه چیز هست

تو بگو عشق چی شدش ما که میدونیم بلاخره هر عشقی میره به فاک

خودم تنهایی از همه بهترم

آینده ای میسازم که گذشته ام در برابرش زانو بزنه....

تنها کسی که جلوش زانو میزنم خداعه

ملک ۴ نفر دربرابر ییلدیز زانو زدن بعد تو انتظار داری ییلدیز ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط