{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم بخندم یا گریه کنم

نمیدونم بخندم یا گریه کنم
دیدگاه ها (۶)

عادیه بهشون حسودیم شده

واکنش من:

واییی نمیدونم گریه کنم یا بخندم🤣😭

ادیتش یه جوریه نمیدونم بخندم یا گریه کنم👀

خدایا آرمی ها وفقط میتونن اینجوری سم بسازن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط