{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه بد باشن... من خوبم✋❤️‍🩹🥲

همه بد باشن... من خوبم✋❤️‍🩹🥲
دیدگاه ها (۲۱)

مهدیار خدا حق❤️‍🩹

آدم واقع کسی دوس داشته باش نمی تونی چشماش نگاه کنه. 🤙🫠♥️

به خودت بگیر 🫵🥃🚬⚔️

عاقبت گر عمر باشد مانداگرا🖤این سخن را می گذارم یادگار 🚬🥃

بفرست واسه اونی که هیچ وقت روش نمیشه حساب کرد

با خوب خوب بودم با بد بد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط