{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناموساً!؟

ناموساً!؟
دیدگاه ها (۳۹)

وقتی میری پیامای قدیمی با اکست رو می خونی...

یکم به خودتون بیاید:)

حاجی یا ما قدیمی‌ایم...یا اینا امروزی‌ان..‌.

هر وقت خواستی از چشم بیوفتی...

😂ناموساً حق

ماجرا های خدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط