{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💔💘

💔💘
دیدگاه ها (۴)

ولنتاینت مبارک دور دونه قلبم کاشکی کنارم بودی

عشق یعني بتوني بغلش کنيآروم توگوشش زمزمه کنيعاشقتم

💘💔🪦😔😭

از قلب آروم بگیر نمیشه که نمیشه زبون گند زد قلب درد شو بکش 💘...

لبیک یاحسین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط