{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بفرست واسش یا تگش_کن💔😔

بفرست واسش یا تگش_کن💔😔
همه‌ی کلیپ‌های غمگین و بغض‌دار
درپیج هستش⬇️⬇️⬇️⬇️فالو کنین و ببینید
•••••••••••••••••••••••••••••••
دیدگاه ها (۰)

اگه یه نفر زود پیامتو سین میکنه و جواب میدهنه بیکاره نه هوله...

اسم منو دیه نیار،،امروز اعصابم قاطیه،،امروز حالم حال سگ،،

بیمارستان قشنگه که اخرش سرد خونه باشه 😔

کاشکی تو رو،،😔😔

سریال:دلباخته ی تو شدمبرای دیدن کلیپ های بیشتر فالو کنید

سریال: هندوانه ی چشمک زن برای دیدن کلیپ های بیشتر فالو کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط