{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی دلیل هی اوقاتم تلخه🤪

بی دلیل هی اوقاتم تلخه🤪
دیدگاه ها (۶)

کپشن ندارم☺️☺️☺️

دختره جاناعه دیگه نه؟🙄🙄🙄

منم بعضی وقتا میاد تو سرم که برم اما...

با تاخیر زیادددددد استوری دادا حامی خامش و رنگیش😁

حقیقت تلخه...

حقیقت تلخه...

غمگین . .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط