{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خط قرمز من درمورد این موضوع باهاتون تعارف ندارممممم.🤭

خط قرمز من درمورد این موضوع باهاتون تعارف ندارممممم.🤭
دیدگاه ها (۳)

منطق......."

😭

منطق آدم های آزرده از دنیا....."🖤

این رو برای همتون آرزو میکنم...."😭

درمورد این موضوع کلی گشتم و فهمیدم که احتمالا فکت درسته....

خط قرمز....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط