{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥺

🥺
دیدگاه ها (۴)

ما هر چی که خوردیم از دوست بود وگرنه که دوشمن نمی‌دونست

نامجون هر طرف بره، خطر در انتظارشه😂💔

تازه بهم گفت هیچوقت ولت نمیکنم🤣🤣ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ꜰᴏʀ ʟɪᴋɪɴɢ, ʀᴇᴘᴏꜱᴛ...

توجه کردین وقتی 230 تا فالوور دارم ولی پستام 6 تا لایک میگیر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط