{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از این به بعد هر کی اذیتم کنه تو رو نفرین میکنم🚬💔

از این به بعد هر کی اذیتم کنه تو رو نفرین میکنم🚬💔
دیدگاه ها (۲۹)

پس درود بر مرگو مرگ بر زندگی🚬💔

دور دور😹😛

من دارم فراموشت میکنم ولی هنوزم منتظرم برگردی🚬💔

نرو خواهش میکنم نرو دیگه عزیزمن🚬💔

مهمم

من دل نفرین ندارم ...پس دعایت میکنم...

میگن امام حسین ۵۷ سال کسی رو نفرین نکرد بالای سر علی اکبرش ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط