{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🙃🙂

🙃🙂
دیدگاه ها (۱۲)

هعی

حیح💔🖤😓

خستم از زندگی😭

☹😓🖤💔

✰⋆。:゚・*☽:゚・⋆。✰⋆。:゚・*☽:゚・⋆。✰⋆。:゚・*☽#بلک_پینک #جنی #جیسو#لیسا#...

خب تو کتاب نوشته بود عدد پی خیلی گنگه🗿🤓🙁 @rezitime🔥 #درود دو...

با وجود اینکه این همه بهم دوروغ میگفتی هنوزم عاشقتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط