{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی دوس داری من بیمیرم 🌿

کامنت بزار ببینم 👉🏻
دیدگاه ها (۱۵)

فالو ☹️

🗿Malad

حواست باشه 🙃

کراش نزن 🤪

یکی هست که تاریخ تولدش با ما یکیه کامنت بزار ببینم با کیا...

منتظر کامنتاتون هستم...کیفر یا یوری ؟اگه یوری رو بیشتر دوس د...

د اخه-فشاری شدی عزیزم؟کونت سوخت؟خایه داری کامنت بزار.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط