{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه منو از دست دادی...

دیگه منو از دست دادی...
#غمگین #غم
دیدگاه ها (۷)

قبولش کردم...

🤍✌🏻

گفتم بهم فرصت بده..

من زشتم؟ 🥺

دیگه منو از دست دادی!💔🥀

ولی اونو دیگه از دست دادی ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط