{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خودم ترکم و این آهنگو با صدای تهیونگ واقعا خیلی دوست د

من خودم ترکم و این آهنگو با صدای تهیونگ واقعا خیلی دوست داشتم❤️‍🩹
دیدگاه ها (۱)

وای خداااااااااااا بچم باید این شکلی بشه اگه نشه از خونه بیر...

خنده هاش از کل زندگیم قشنگتره🥹

خداااااااااااااا💜🩷❤️

ولی من شدم:)

(این رو خودم خیلی دوست داشتم) عتماد به تو کردم......#موزیک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط