{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تصمیم با خودتونه... 🤟

تصمیم با خودتونه... 🤟
دیدگاه ها (۱)

😎😉🤞

هرچقدر هم شکست بخورم... هرچقدر درد بکشم... هرچقدر که خسته بش...

من تا رویاهامو به واقعیت تبدیل نکنم هرگز تسلیم نمیشم... 😎

هیچ وقت به هیچ کس اعتماد نکن... 🖖

دیگه تصمیم با خودتونه

دیل؟برا همتون فرستادم (تصمیم با خودتونه)طومار اژدها ننویس عش...

پارت بعدو الان بزارم یا بعدن ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط