{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و اینکه مرگ خودتو خودت امضا کنی✨

و اینکه مرگ خودتو خودت امضا کنی✨
دیدگاه ها (۱)

هعی)))))

هعی زندگی کردن با خاطراتت بد دردیه بد دردای کاش میفهمیدی نبو...

اون شبایی که تو راحت خوابیدی من....

ولی وقتی تو نمیخوای مجبورت نمیکنم...

🟣 اینجوری باید قرارداد امضا کنی👌

در حق خودت بدی میکنی اگه انجام ندی

قلب تکی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط