{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فک کنم شب با دوستاش بیرون بوده؛!!!🤔😂

فک کنم شب با دوستاش بیرون بوده؛!!!🤔😂
دیدگاه ها (۸)

هم صحبت آینه ...؛👈💔

😍

کی رود از خاطر من ،آخرین بوسه ...؛😔🥀

جونم چرا از من گذشتی ،همه پل هاروپشت سر شکستی ؛🖤🥀

بابا برو بمیر من الان شب خوابم نمیبره( ولی سوال اول فک کنم م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط