{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غیبتتت بعد خودتم یهو میری وسط👀

غیبتتت بعد خودتم یهو میری وسط👀
دیدگاه ها (۱)

S

.دیدی بعضی وقتا یهو دلت میگیرهولی خودتم نمیدونی چرا؟اینا سنگ...

وای مثلا داری آهنگ آروم گوش میدی یهو آهنگ فانک میاد وسط!☠️🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط