{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تاریکی محضه بی تو شبام.

تاریکی محضه بی تو شبام.
دیدگاه ها (۰)

نیمه ی گمشده ام باش ❤️

آرامش،فقط حس تعلق به تو ،تمام و کمال داشتنت.

بدون تو نمیشه

شبام به تیرگی چشمای ایرانی تو 👁

دیگه نوری نی تو این شبام...

شبام بی تو دلگیره🥹✨👣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط