{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مشکل من #فراموش_کردن نیست

مشکل من #فراموش_کردن نیست
مشکل من
#خاطرات بیش از حد
دیدگاه ها (۰)

من هيچوقت اون رفیقی نمیشم برات که هر روز بهت زنگ بزنمهر روز ...

طوری زندگی کنیم که به قلبمون و به رویاهامون بدهکار نباشیم🤍🌿‌

یه افسانه ارمنی هست که میگهمردان خوش قلب و خوش طینتصاحب فرزن...

شد شد...نشدنشد...

بیش از حد

بیش از حد جذاببب...

بیش از حد حق بودددد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط