{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:))

:))
دیدگاه ها (۸)

اینو تحویل هوش مصنوعی دادم گفتم با نماد های ایرانی درستش کنب...

هعی...لایک یادت نره🫠😃

😁🤠😎...لایک یادت نره😉🌀

میخورم زمین هوا میرمممم...لایک یادت نره🌀😉

جوری که ما ارمی ها میبینیم

💚🦁❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط